Friday 3 November 2017

Vamist Oanda Forex


Datorit ctigului rapida. AEX 2016/10/01 10:16:26 UTC 3 De ce nu ar putea fi castigul la fel de rapida daca tranzactionezi contracte Futures pe obligatiuni (spreadul e foarte microfono la cele PE 10 ani din SUA SI Germania) sau pe indici Nikkei precum , Dow, Dax, FTSE Volatilitate se gaseste si pe old instrumente nu doar pe forex. Levierul intradevar este mai microfono pe indici, nu gasesti 1: 888 sau 1: 1000 ca pe forex, dar la obligatiuni raportul levier - volatilitate e decente. Adevarata mea nedumerire este referitor la faptul ca più poate nu isi gioco di parole Problema daca nu cumva este mai greu pe Termen polmone sa speculezi rentabilità pe forex Decat pe Alte instrumente. Mie cel Putin mi se pare ca este mai greu. Pare un fi o mare pacaleala toata seductia aceasta un clientilor dettaglio sa se Bage pe forex. Cam ca la casinò sau pacanele. Poate gresesc. Lucenera 2016/10/01 11:04:13 UTC 4 DIN mediatizrii Cauza. Lumea cumpr ce Vede n reclama. theSeer 2016/10/01 11:12:18 UTC 5 Brokerul Interbank FX, Inc. a renuntat de tot la un Mai oferi Forex (Platforma TradeStation) din Cauza profitului redus COMPARATIVA cu cel din tranzactiile pe borsa ale retailerilorclientilor Lor. Bursa este cu mult mai profitabila Decat Forexul (a se vedea cele de Mai sus), Insa: - bugetul pentru Bursa este de minim 10 ori mai mare Decat cel pentru Forex. - Volatilitatea pe Bursa este de minim 10 ori mai mare Decat cea de pe forex. - Timpul alocat pentru tranzactionarea pe borsa este de minim 10 ori mai mare Decat cel de pe forex. - Factorul emotivo la tranzactionarea pe borsa este de minim 10 ori mai mare Decat cel de pe forex. Deci, reclama cu soldi facili prinde de minim 10 ori mai usor la Forex Decat la borsa. AEX 2016/10/01 12:44:52 UTC 6 Pentru un contratto emini Sampp500 ca cred ai di nevoie de aproximativ 25 dar daca vrei sa Risti 1 ae o tranzactie, intradevar ai nevoie de Mai più Bani pentru indici Decat pentru valute. La valute poti deschide cont cento cu 20. Eu nu prea urmaresc forex, dar uitandu-ma la statisticile de volatilitate de la oanda oandaforex-tradinganalysiscurrency volatilità Tind sa cred ca ai in oarecare masura dreptate. Poate fi de 4, 5 ori mai mare dar nu chiar 10. La timp e relativ totul. Daca esti altalena commerciante ora ai di nevoie de mai mult de Cateva minerale pe zi. Chiar nu cred ca indicii bursieri necesita mai multa atentie Decat forexul. Mie personale mi s-a parut mai provocatoare experienta de pe forex la fattore capitolul emotivo. Eu cand am inceput cu tradingul ma uitam la actiuni, ulteriore am trecut pe indici bursieri Dupa Cateva Luni. Poate ca sono avut noroc ca nu am fost acaparat in domeniu de Promozione delle forexului. La vremea aceea Nu Era nici pe aproape la fel de raspandita ca in ziua de Azi. Am inteles si sunt de acord cu idea ca reclama denaro facile prinde mai usor la Forex, Insa tot nu Inteleg de ce traderii cu experienta cura se Joaca pe forex deja de cativa ani, si sunt dispusi sa investeasca mai mult de 300 in asta, insista sa tranzactioneze exclusiv pe forex in conditiile nella cura interpretarea unei stiri Poate fi mai usor de digerat la burse Decat la forex. La forex analizezi doua Economii diferite si contextul globale, pe cand la un indice bursier Sau obligatiuni analizezi doar o economica si contextul globale. La capitolul tehnic, la fel, ora mi pare se deloc mai simplu la forex. Lucenera 2016/10/01 12:58:38 UTC 7 Aex, mi-ai strnit curiozitatea s arunc un ochi PE borsa dar come paria ca tehnic e la fel. theSeer 2016/10/01 13:44:31 UTC 8 Indicele DAX30 este favoritul meu, ori cu el la tranzactionare ori NIMIC altceva. Pentru DAX30 1PIP 1EUR si fara 10.000 EUR buget nu e de tranzactionat. Mai sunt brokeri cura dau accesso cu 1PIP 0,1 euro, la cura prin urmare e suficient si un buget de 1.000 euro. Am analizat intr-un timp si Sampp500. dar mi s-a parut asemanator tranzactionarii monedelor exotice. O aceeasi strategie pe nu DAX30 mi-a Mers si pe Sampp500. Timisoara 2016/10/01 14:03:37 UTC 9 Singur ai răspuns de ce e Forexul mai popolare. Tu recomanzi buget de minim € 10,000 pentru Dax. La Forex SE poate incepe cu 200 €. Ce SL ai pe Dax theSeer 2016/10/01 14:10:45 UTC 10 Fara SL pe DAX30, aici sunt de acord cu ce un zis Luce pe argomento alt Cand pui TP ciupesti tu din Piata. Cand pui SL ciupeste din Piata tine. logan 2015/04/06 22:27:20 UTC 1 Eu unu nu personale vreau sa intru in polemica cu nimeni si sa jignesc pe cineva de pe acest forum, cu atat Ulteriori informazioni imi plac discutiile cura SE Poarta cu unele mici excepti. Ca idee tranzactionez doar o singura Valuta EURUSD de aproximativ 7 ani. dc Una singura pentru ca preferire sa o cunosc foarte bine pt un lua gatto mai putine poziti pe perdita. Si Orikum in in Analiza tehnica, fundamentala Sau oricare alt gen de analiza noi ca nu traderi putem fii de acord niciodata Fiecare Vede piata in Funzione di sperma sono pozitiile in Piata, Altu de capitale gatto dispune, samdNu stiu cati sono curaju sa recunoasca de aici dar eu unu am personale prajit multe conturi in real SI am pierdut suficient gatto sa invat sa mai pierd putin. Este altceva cand zici ca faci profitto 100 in 5 ani. Ce INCERC eu sa zic este ca tranzactiile ASTEA pe forex cum sunt ele cunoscute, più le percezione ca un joc de noroc, din PCT meu de este VEDERE O greseala enorma Si Se Pune accento pe cuvantul jucator in Piata valutara. In Primu rand trebuie luat in faptul considerare ca la initierea unei poziti nu o FACI la ghici ca la loto 6 49 CE o fii o gioco di parole fii 6 numere si gata. Cant pui o pozitie in Piata o FACI a Baza unei analizzare tehnice, fundamentale te informezi si Dupa intri pe Piata cu un anumit volum. In Funzione de rezultat iti Dai Seama gatto de buna un fost analiza si in Funzione de situatie o imbunatatesti ca a fond si la urma urmei cam Toti Vrem sa castigam dar cine mai pierde valim1975 2015/04/07 06: 53:08 UTC 2 u in polemica cu nimeni si sa jignesc pe cineva de pe acest forum, cu atat Ulteriori informazioni imi plac discutiile cura se Poarta cu unele mici excepti. Ca idee tranzactionez doar o singura Valuta EURUSD de aproximativ 7 ani. dc Una singura pentru ca preferire sa o cunosc foarte bine pt un lua gatto mai putine poziti pe perdita. Si Orikum in in Analiza tehnica, fundamentala Sau Nici eu nu am timp de polemici. Si eu tot tranzactionez EURUSD, dar nu merg sens decit intr-un, pe acum merg vendono. Efectiv tranzactionez forex din Tomana lui il 2010, dar pe BVB sono din commerciante Fost 1997. Ora sono apucat sa prajesc NIMIC pina acum, fiinca am proportiilor simtul. ovidiubenone 2015/04/07 09:47:43 UTC 3 Logan dar cine mai pierde Daca tu Castigi pierde BROKERUL (ca esti fan ammiraglio si EI sunt Markt makeri - ei sunt partea contra ta daca ai citit contractul) sau daca poziţia ta fondersi in Piata O BANCA ESTE CONTRA Partea TA EI pierd daca tu Castigi. Daca noi toti CEI 150 de utente cati sunt acum am baga Toti ACEASI POZITIE si sono Inchide-o la acelasi pret pe profitto Toti castigam si le Luam Banii LA CEI MENTIONATI MAI SUS Acum sono răspuns destul de Clar la intrebarea ta logan 2015-04- 07 11:16:26 UTC 4 Nu neaparat sunt fan Admiral si nici nu vreau SA Le fac Reclama ca nu imi iese nimic din asta. Eu UNU personale tranzactionez prin ei ca mediatore pentru ca in tranzactiile Mele sa zicem de retragere capitale Dupa ce facem profitto ERAU foarte promti, Adica azi facem Cerea on-line si un doua zi aveam bani in cont. Daca tu Passa pe nu profitto Inteleg si poate pentru miniera ramane un signore pentola sperma ei sa iti inchida o pozitie, eu vreau sa stau in Piata un an de Zile cu pozitii pe piata sa zicem intr - o singura Directie ce IMI IAU eu este swapul altceva nimik. Nu vreau sa impartasesc din experienta mea vis a vis de brokeri, acum sa vorbesc in numele meu daca eu pierd si analiza mea nu este buna dau vina pe broker di cura indiferent este el ca un mea lucrat împotriva. dar cand eu am fost vendere EURUSD pe din din alte trendu ce reale una Putut sa imi faca brokerul. iti zic eu nimik nu poate tranzactiona el împotriva ta pentru ca nu brokerul este cura cel Misca piata. Da daca Toti am baga acceleasi tranzacti nu stiu Sigur dar probabil ar intra in faliment. logan 2015/04/07 11:25:13 UTC 5 Nu Inteleg de ce sa nu Piarda Brokerul de ce sa nu Piarda SI Banca. toti suntem participanti la piata indiferent de capitale. Citeste Despre Gann cel mai mare commerciante al tuturor timpurilor si atunci o sa iti Dai Seama ca poti SA Le iei bani prin tranzacti profitabile, indiferent ca este broker, banca, companie, ecc si cura este Problema sa falimentezi un mediatore daca esti panino. Barbones 2015-04-07 11:45:09 UTC 6 Eu zic sa Stam fara grija daca pierde sau castiga brokerul. Statistica Doare. Pe baza de STATISTICA se faccia si businessul asta. N-ai grija ca INTRAM Toti pe Directie profitabila ca e invers tocmai. Marea noastra majoritate intram invers asa ca, statistica, noi stam Prost, nu brokerul, indiferent ca e MM Sau CE o fi. Eu chiar nu Inteleg cum pentola oamenii sa se gandeasca la broker, daca pierde Sau castiga, in loc sa se gandeasca la ce tampenii fac in Piata si sa si rezolve probleme. Eu, valutist retailist Amarat cu Cateva Sute intr un cont, piatto sau nu pot sa fac profitto asta e toata smecheria. Nel resto, ce faccia brokerul ma intereseaza doar cand sar de Cateva zeci de mii in cont, atunci da, atunci urmaresc Mai più brokeri in parallela sa vad daca nu cumva IMI papà SL ul Sau faccia spikuri proprii, Adica se VAD doar pe grafico ul lui, Adica Al meu, Adica doar SL ul meu e Papat. Asta e tot. Daca intram toti intr o Directie Pai se vede pe statistica. Pe siturile de profil gen FF si altele. Cand sare in sus euro, mare majoritate e Vendo invers SI, continuare cred ca piata valutara trebuie interzisa marelui pubblico. Ca Ai sa acces la ia sa Dai un examen inainte aprobat de oamenii lui Isarescu, altfel suntem miei de Pasti. Cand stim cu totii ca bancile al toate informatiile la indemana, al cele mai rapide tranzactii si cauta sa Intre gatto mai Repede atunci cand e cazul, noi ne FACEM ca ploua, ca stim noi, vezi Doamne, ca se poate faccia profitto cu sisteme gen animato Desene. Stai ca nu apare stiu ce Licurici pe grafico si gata, marca Banu Am trasat niste linii SI am pus Niste Medii cellulare SI am facut banii. Pai se vede Clar cati au facut. Forum pe sunt din 2008 si din cei Vechi, cu experienta mai vad 2 3 din zeci de useri atotstiutori. Sa dea Domnu sa fie Toti profitabili si sa nu fie aici ca sunt Toti meleonari, dar tara cred ca Realitatea sta pe DOS. Era o Gluma tara pe vremuri: Eu Dau vendita De ce Pai uite aici un semnal Ia intoarce Monitorul Aaaa. uite acelasi semnal dar de acquistare valim1975 2015/04/07 11:57:28 UTC 7 Scuze pt raspunsul anteriore. Am Ramas fara curent la munca. Nu Inteleg de ce va freaca grija de broker. Sa va fie Clar urmatoarele: Brokerul nu pierde, fiinca da Mai departe tranzactia. Pierde doar cand garanteaza SL-ul In Europa de Est nu e nici un Market Maker. Vedeti pe forumul Vechi discutia cu MM. In Europa sunt Pina a 10 millimetri pe EURUSD. Admiral este o bacterie pe unghia MM-urilor, Ca de altfel si ceilalti. Sa va fie Clar ca in Afara de CItiGrup, alt MM nu sono reprezentant in Romania. Nu mai am timp de scris acum. ovidiubenone 2015/04/07 12:56:10 UTC 8 Cred ca ar trebui sa mai studiezi. Eu iti mai filata Unul iFOREX. Au birou in Bucuresti. Sunt MM Si probabil daca ITI filata CA TOTI brokerii sunt cura in Romania sunt MM nu o sa iti cada bine. cura Sau vorbesc Romaneste valim1975 2015/04/07 13:23:21 UTC 9 Nu am cuoco sa intru in contradictie cu nimeni. Daca tu vrei sa fie MM iFOREX. ok pt tine e. Cum naiba niste Unguri sa fie MM. Gandesti parchi ai fi Unul de al Patrimonio Invest cura incerca sa ma convinga ca si EI ERAU, pina cand si-un Seama dat ca vindea castraveti la gradinar. Cand am zis ca doar CitiGrup este singurul MM cu reprezentanta in Romania stiu vorbesc CE. Nel lume sunt mai putin de 25 cura sunt marketmakeri pentru toate perechile Majore si minore, più exoticele Importante, respectiv BRL, provare, CHY, HKD Sau rupia indiana si ranul sud africano cred. Vezi ca sono scris eu un articol despre ce produttore inseamna mercato del PE vamistul vechi. Market maker, asa cum e definit de reguluile NASDAQ. pentru forex nu exista. MM inseamna UN CA El trebuie sa afiseze cotatii ferme de Vanzare si cumparare pentru o valoare mobiliara. In rand primul, un MM poate Garanta SL-ul, lucru pe cura iFOREX ora il volto. Preturile unui MM sunt sub cele ale pietei, asta Ca Sa o stii pentru tine. Stii Ceva Despre Bank of America Merrill Lynch, fx, BNP Paribas, Citi, Credit Suisse, Deutsche Bank, Goldman Sachs, JPMorgan, Morgan Stanley sau UBS. Market Maker vs Brokers vs ECN forex al dettaglio di trading possono essere sostanzialmente raggruppati in tre categorie: market maker, broker e reti di comunicazione elettronica (ECNs). La differenza tra i tre è il modo in cui forniscono tassi di cambio al commerciante al dettaglio. I market maker fanno i tassi. Nella maggior parte dei casi si tratta di banche, fondi speculativi Brokers passano sui clienti commercio un market maker e pagare una commissione o tassa su ogni commercio. ECN si fondono partire da entrambi i broker e market maker, e come mediatori, carica per il commercio. MM este Fornitore di lichiditate pentru altii. Iti Dai Seama cine este mai aproape de MM pentru CHF Dupa cura CEI au raportat pierderi pe 15 ianuarie. IFOREX sau ammiraglio nu i-am vazut printre EI. vezi Oanda si cura Restul au ajuns aproape de insolven. Nu puteai sa fii furnizor Primar de lichiditate si sa nu fi avut probleme cu CHF. Daca nici asta nu te-un convins, eu ma Retrag. Nu am timp sa iti explic tot. daca nu am vorbit Romaneste. atunci SERVUS. Barbones 2015-04-07 14:03:38 UTC 10 Come forse già sapete, cambi (ForexFX) è un mercato non regolamentato che non viene scambiato in borsa, il che significa che i prezzi che vedete e ottenere da un mediatore potrebbe variare da quelli di un altro broker. Ci sono principalmente due tipi di broker. Un tipo è un ECN (Electronic Communications Network) e un altro di un market maker. Market Makers fare o impostare i prezzi sui loro sistemi basati su quello che pensano che è meglio per se stessi come la controparte. Questo perché ogni volta che si vende, si deve comprare, e quando si acquista, si deve vendere a voi. Questo è il motivo per cui si può dare uno spread fisso dal momento che sono impostare sia l'offerta e il prezzo di chiedere. Molti di loro poi cercare di coprire o coprire l'ordine passandolo a qualcun altro però, alcuni potrebbero decidere di tenere l'ordine, e, quindi, il commercio contro di voi. Questo può portare a un conflitto di interessi tra il commerciante al dettaglio (voi) e il mercato-maker. ECN, d'altra parte, passare sui prezzi da diverse banche e market-maker, così come dagli altri operatori della ECN, e visualizzare i prezzi migliori bidask sulla base di questi input. Questo è il motivo per cui a volte si può ottenere il diffondersi su ECN, soprattutto in coppie di valute molto liquidi. Come ECN fare soldi, allora lo fanno facendo pagare una commissione fissa per ogni transazione. Ci sono due tipi principali di market maker: retail e istituzionali. market maker istituzionali possono essere banche o altre grandi aziende che di solito offrono la citazione bidask ad altre banche, istituzioni, ECN o addirittura market maker al dettaglio. market maker al dettaglio sono di solito aziende dedicate ad offrire servizi di trading forex al dettaglio per singoli operatori. CA Cred Valim Zice ca ASTIA mici sunt Una SI MM mare e alta. Timisoara 2015/04/07 14:03:49 UTC 11 iFOREX ia pozitii clientului contra, Deci nu se incadreaza in definitia de mediatore sau ECN. Ce e XTB un castigat bani cu ocazia CHF pentru ca esatto, clientii Sai, au pierdut bani. Oanda nu garanteaza SL, nu e MM Regulile de la Nasdaq pentru MM nu se potrivesc pe Forex. Dar exista cura fime au si cont de punta MM si de punta ECN sau STP. Timisoara 2015/04/07 14:18:26 UTC 12 Pe Forex avem fornitori di liquidità, cred ca ar cam fi echivalentul MM de pe Nasdaq. logan 2015/04/07 14:27:57 UTC 13 iFOREX cred ca este CEA ma tepara firma, cand toate firmele aste iti da cont demo gratuit. EI mi au cerut sa imi fac cont reale sa il alimentez si Dupa IMI dau cont demo, atat cat timp imi intra bani in cont La Cerea mea firma poate sa AIBA sediu si in Babulania chiar nu ma intereseaza, ma intereseaza doar ce fac eu sa fac bag profitto poate in faliment mediatore ONU :)) Logan 2015/04/06 22:42:18 UTC 14 Cand tranzactionezi o singura Valuta nu ai cum sa nu vezi ce se intampla in Piata, este ca si cum esti parte la Piata, si eu UNU personale fac numai analiza tehnica nu ma interesat si nici nu ma va interesa CEA fundamentala. Piata indiferent de ce stire va fi. pozitiva sau negativa finta de pret tot o va atinge, de aceea considerare ca amestecarea analizei fundamentale cu CEA tehnica este o greseala. Este bine sa iti Alegi o singura analiza si sa o inveti ca pe imnu Tarii. De citit cred ca oricare commerciante un citit Ulteriori informazioni Sau mai Putini dar sti cum este depinde cu ce ramai. valim1975 2015/04/07 19:31:01 UTC 15 sa va sintetizez eu cu MM: Daca iFOREX vrea sa creasca cursul 100 puncte, nu va reusi, in timp ce JP Morgan da. Logan. Acum pot sa iti spun mai in detaliu. Pentru admiraliti e imposibil sa nu il tii pe Veceslav Croitoru. Acum nu mai lucreaz la EI, sono site-ul forex4life. ro. Puteti vedea pe fostul vamist discutiile mele cu el, dar omul un mers (prerea mea) rigorosa tehnic PE, fr SL. Te rog sa te uiti cum Arata conturile lui acum. Norocul lui este ca un folosit expunere mica, iar pina la sfarsitul anului viitor VA Avea un profitto peste al multora dintre noi. Dar el acum sono vreo 25 pierdere. CA Cred in ianuarie i-am zis de vreo 4 ori sa se uite mai atent la pozitii si sa ciupeasca un pic. El nuuuuu. nuuuu. Sei o disciplina de Fier, cura pe eu, recunosc, nu reusesc sa o pastrez. DECI. DACA TRANZACTIONEZI Doar TEHNIC, IGNORI FUNDAMENTALUL SI NU CIUPESTI. nu te vad bine. Ca Veceslav vei PI. Ieri, de Exemplu, l'utile Avea undeva 150 € la 2 tranzactii, azi putea Inchide cu 70 profitto pe Una. acum sono -146 PE Ultimele 2 SI -3488 per totale. Spor la Pipsi. SI Fiti Concentrati la piata Daca ora STATI cu Sume mici minim 2 ani. nu bagati Va. va prajiti contul cand Va E Lumea mai draga. Barbones 2015/04/07 20:18:43 UTC 16 Hai ca m am intors. N am Fost departe, asa ca sono avut timp sa mai rastalmacesc un palo, ca ma Roade. Cand am inceput eu sa Valuta Schimb, ah ah ah, pe forex ma si riferiscono, sono fost cel mai rentabilità commerciante posibil si INCERC azi sa mi ADUC aminte ce faceam dar e z am greu. ce Din imi ADUC aminte, aveam c am 3 4 tranzactii pe saptamana. Aveam un modello misto foarte colorat SI Multi dolari in cont, demo, normale. E hai ca ma fac bogat in 3 zic Luni, la felul cum faceam profitto. In timp, sono inceput sa citesc Una alta, straine situri, ecc, si INCET INCET, sono inceput sa pierd, Incepusem sa metode aplic, strategii, incepusem sa mi fie frica ca MA scoade brokerul piata din. Auzi, eu pe demo fiind si statea un maimutoi la butoane sa ma scoata pe pe miniera meno Am trecut vera pe. N am scapat de mediatore jmecher de hotii de SL uri de frica de cei de pe forum, Daca pun tranzactia mi-o copiaza si uite ASA se schimba trendul si cate si mai cato. Pana cand am dat de Vamist si de Tradelover. Cum scria Ceva, cum imi dadea cu Ciocanul nel cap. Tot ce credeam eu deja despre forex epoca o mare aiureala. Sono invatat cum se construieste pretul, de Cati bani: ai nevoie sa misti Euro USD 10 pips, ca intradevar se fura SL uri dar cu siguranta nu ale mele Sau ale colegului de mento tot dettaglio fiind, CA Piata e casuale, CA paternurile sunt bune pe istoric, ca ai di daca esti emotii mancat si cate si mai cato. Nici nu stiu acum, din Cate stiu, Cate mi se trag de la Tradelover si Cate Le sono citit prin Alte parti. Am citit si Carti, si Elliot, si tampenii, si cura Carti doar vorbeau de psihologie si nu dadeau Nicio Strategie, de credeam ca mi sono pierdut timpul Cateva minerale SA Le citesc. Asa ca, e o buna i sorgenti de Inspiratie nea Tradelover. Cel putin eu m am lamurit. Sunt rentabilità de 1 un tot dar perdente am ramas pentru ca am inceput acum 7 ani Deci 6 ani, nu chiar toti, Caci vreo 03:00 chiulit din treaba asta, un fost pierdere pe Linie. Normale, in Afara de iniziare la cura a fost cel mai simplu, usor si rentabilità commercio facut vreodata. M-am lamurit ca brokerii Orico castiga indiferent gatto castig eu, ca atunci cand intri in Piata Cele Mai mari sanse Le Ai sa pierzi, ca Dimensioni della riscului este obligatoriu de tinut in frau daca vreau Maine sa mai dau acquistare, ca timpul pierdut sa intru in Piata nu inseamna ca daca del mattino si intrat del mattino si castigat pentru ca am pierdut Timpul calculand, CA in Fiecare secunda sé poate intampla ceva ce nu ai di sperma sa calculezi, CA piata e nu casuale doar pentru miniera ci si pentru Goldman Sau mai stiu eu ce banca. Ca toti pierd si castiga dar eu sunt mai dezavantajat din lipsa de Resurse tehnice si informatie la secunda, ca timpul pierdut acesti ani sa invat, nu mi dau della garanzia ca o Sa Si fac Ceva Branza pana i la pensie, aia minimi pe economica ca Alta na fost sa fie. Stiu de cura oameni al castigat zeci de mii pe Luna dar contul Avea Sute de mii la partenza, stiu de oameni cura au pierdut zeci de mii intr o luna si contul un Fost Papat, stiu de oameni cura vor sa faca Dintr o Suta de euro , 2 milioane, si tot incearca, stiu de oameni cura sau LASAT si sau reapucat, stiu de oameni cura Promit ca dubleaza conturi si distrug conturile Altora, stiu zeci de sisteme tehnice si fundamentale cura nu stagno cont ca pana la urma cine tine mausul e cura cel decidere. Ce ma tine pe linia de plutire Speranta. Nel continuare la sper un iaht camice, la O insula retrasa, la O herghelie de Masini in Parcare, la costume nekerman, la calatorii si. morsa. Sper sa fac macar 0.1 la Suta. Daca fac macar de o excursie in Turcia din forex unde sa stau la ol incusiv o saptamana, cred ca dau o petrecere cu tematica: AM REUSIT. Se poate sa fiu rentabilità da Sé poate sa pierd, DA In situatii ambele, totul tine de mine Logan 2015/04/07 20:23:51 UTC 17 Indiferent de situatie pe miniera chiar nu ma intereseaza fondamentale, Orikum ca stii cura cei tranzactioneaza nu o sa pice niciodata de acord asupra unei analize. Fiecare Vede piata valutara, CA despre asta vorbim in felul lui. Asa ca ce volto x sau y este rigorosa o pb a lui cum de astfel ce fac eu este pb mea. logan 2015/04/07 20:39:44 UTC 18

No comments:

Post a Comment